torsdag 4 december 2008

Uppdaterad

. Foto Mari Strenghielm Nord, Dalarö

För några veckor sedan var min kompis Mari och hennes assistent Valle på besök. Mari tog en del nya bilder som hon nu uppdaterat min hemisda med. Tack Mari!
.
Om ni är nyfikna på andra hemsidor som Mari gjort så kan ni kika på Zetas trädgård, Systrarna Delselius och White Fastighetsmäkleri.
.
Ha ett riktigt bra slut på veckan!
.
Viktoria
.
ps. Numera finns ett litet urval av mina mattor hos Taberman Målat & Annat på Upplandsgatan 36 i Stockholm. Väldigt roligt tycker jag att ha mattor på flera orter. Det hela blev så hastigt bestämt igår eftermiddag att jag helt glömde fotografera den gulliga butiken. Det gör jag nästa gång jag åker dit.

1 kommentar:

med nål och tråd sa...

Gu så fin. Vilka rosor! Vackert komponerat fotografi med den gröna mossan och vovven.