torsdag 22 maj 2008

Utmärkelse och liljekonvaljer

Nu är de här. Mina favoriter. Liljekonvaljerna.
.

Jag har funderat lite och vill nu ge utmärkelsen som jag fick av Annika med bloggen Med utsikt över sjön vidare till två kreativa och inspirerande bloggare:


Till KD som är en fena på handarbete, inte minst på vävning, och som delar med sig av sina alster och funderingar på KDes Inspirationsblogg.

Och till Paula som har en underbar trädgård och ett vackert gammalt hus som hon inreder på sitt alldeles speciella sätt. Vi får ta del av det hela på hennes fina blogg Kullan Pullan.


Buketten är till Er och lite till alla andra kreativa och inspirerande bloggare!

Med hopp om att ni får en riktigt skön helg!

Viktoria

3 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Victoria!
Grattis till din utmärkelse!
Hoppas det gick bra på marknaden?
Paula har det verkligen underbart. Både i deras hus och i trädgården. Hon är också en av mina goaste vänner. En underbar tjej. Klart värd en utmärkelse...
Ha en härlig helg!
kram Susanne

Karin Lindström sa...

Hej Victoria!
Grattis till utmärkelsen. Ska ta och titta in till bloggarna. Paulas hem har jag redan varit och beundrat, läste om henne i Rosie.
Kul att stolarna blev bra!

Vi ses snart,
kram
Karin

Annika sa...

Vad mysigt det ser ut hemma hos Dig i grönskans tid. Du har en vacker omgivning som inspiration.
Kram Annika